ITIL 4 Foundation (bridge)

ITIL 4 Foundation Bridge je presne to školenie, ktoré potrebujú IT manažéri a ITSM profesionáli, ktorí absolvovali ITIL v3 Foundation  pre udržanie platnej certifikácie. Čo je ITIL už určite viete. Takže pod dohľadom akreditovaného ITIL Approved Trainera vám ukážeme zmeny ITIL v3 vs. ITIL 4 procesy, prínosy novej verzie, ako využíva ITIL 4 akcelerátory DevOps, Lean IT, Agile a ďalšie. Samozrejme vás dôkladne pripravíme na certifikačnú skúšku ITIL 4 Foundation.

Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

ITIL 4 Foundation bridge je určený

Všetkým absolventom certifikačného školenia ITIL v2 / ITIL v3 / ITIL 2011

V schéme ITIL 4 od Axelos neexistuje prechodový modul (transition, bridge) v úrovni Foundation, ktorý by upgradoval váš súčasný ITIL Foundation certifikát na najnovšiu verziu ITSM.

Viac menej, ITIL 4 Foundation má novú štruktúru, prepracované ITIL procesy a tým pádom aj školiace materiály vrátane certifikačnej skúšky.

Práve z tohto dôvodu existuje iba jedna oficiálna skúška, ktorá preskúma vaše znalosti a zručnosti: ITIL 4 Foundation exam.

ITIL 4 Foundation bridge

Čo vás kurz naučí

  • Pochopíte rozdiely medzi ITIL v3 vs. ITIL 4
  • Budete bezchybne pripravení na certifikáciu ITIL 4 Foundation
  • Naučíte sa riadiť ITSM s pomocou nového princípu Service Value System (SVS)
  • Dokážete namapovať a upgradovať všetkých 26 procesov ITIL v3 na ITIL 4 model
  • Využijete ITIL 4 akcelerátory v podobe integrovaných funkcií Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

V čom je toto ITIL školenie unikátne?

Ide o najefektívnejší spôsob ako upgradovať znalosti a prakticky si osvojiť nový spôsob riadenia IT s pomocou IT Service Management (ITSM) a Service Value System (SVS)

TAYLLORCOX navrhol a vyvinul špeciálny „bridge“ pre tých z vás, ktorí sú držiteľmi certifikácie ITIL v2/ITIL v3/ITIL 2011 a chcú pochopiť prínosy ITIL 4, osvojiť si novú agilnú metodiku, byť skvele pripravení na skúšku a získať certifikát ITIL 4 Foundation.

Na vývoji pracoval tím TAYLLORCOX zložený z certifikovaných ITIL Approved Trainers/Master (Axelos) v spolupráci s audítormi podľa ISO/IEC 20000-1, ktorí majú bohatú a unikátnu prax v oblasti auditov procesov ITSM.

ITIL 4 Foundation bridge

ITIL 4 Training Pack

Čo obsahuje ITIL 4 courseware v TAYLLOR & COX

Pripravili sme pre vás špeciálny „courseware“ education kit: ITIL 4 Foundation – Pro Edition

Všetci účastníci obdržia Pracovný zošit ITIL 4 Foundation, ktorý obsahuje kompletné materiály podľa akreditovaného obsahu, doplnený o poznámky, prípadové štúdie a cvičné testy...

Verzia ITIL 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLOR & COX obsahuje profesionálne spracované materiály, vrátane šablón, schém, procesov a nástrojov, ktoré vám pomôžu aplikovať novú verziu v praxi. Ide mimo iného o tieto podklady:

  • Glosár ITILv3/ITIL 4
  • Pre-course materiály
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesmi, predvyplnené šablóny
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiálna skúška
ITIL 4 Training materials

Harmonogram ITIL 4 Foundation

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Key Concept of ITSM

  • Service, Customer / User
  • Creating value with Organisation
  • Service Management Utility / Warranty

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Key Concept of ITSM II.

  • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
  • Service Offering, Service Provision
  • Service Relationship Management, Service Consumption

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Key Concept Value Creation

  • Cost, Value
  • Outcome, Output, Risk
  • Organisation, Utility, Warranty

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

7 ITIL Guiding Principles

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Optimise and automate
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Collaborate and promote visibility
  • Progress iteratively with feedback

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Purpose of key ITIL Practices

Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Purpose of key ITIL Practices

Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Key Practices in Service Value Chain

Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

Certification

  • ITIL 4 Foundation Exam

Tretí deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

4 ITSM dimensions

  • Partners and Suppliers
  • Organisations and People
  • Information and Technology
  • Value Streams and Processes

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

ITIL Service Value Chain

  • Service Value Streams
  • Plan, Improve, Engage, Design,
  • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Service Relationship

  • Service Offering
  • Service Provision, Consumption
  • Service Relationship Management

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Important ITIL terms

  • Availability, IT Asset
  • Configuration Item, Change
  • Event, Incident, Problem, Known Error

Súčasťou kurzu je vysvetlenie rozdielov medzi ITIL v3 a ITIL 4 Update, vrátane prípravy na certifikáciu. Absolventi získajú certifikát ITIL 4 Foundation.

Vzhľadom k rozsahu témy v žiadnom prípade neodporúčame kratší bridge.

  • Dĺžka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodín 24 hodín
  • Občerstvenie Áno
  • Skúška Áno
  • Predpoklady

    Kurz je určený všetkým, ktorí mají staršiu verziu certifikácie ITIL, resp. ITIL v3, ITIL 2011, ITIL v2.

    Výklad kurzu prebieha v slovenskom jazyku so zachovaním anglických výrazov, školiace materiály (official ITIL education kit) a skúška sú v angličtine. 

    Samotný kurz nevyžaduje predchádzajúce skúsenosti s ITIL & ITSM. 

ITIL 4 Trainers

Miloš Tomka

ITIL®  Approved Lead Trainer, PRINCE2® Approved Lead Trainer, BPM Trainer

Autor akreditovaných materiálov PRINCE2® a ITIL® v TAYLLOR & COX Slovensko. 

Miloš je jedným z najlepších trénerov metodiky PRINCE2® na Slovensku. Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam je expertom na riadenie projektov. Pôsobí ako akreditovaný tréner (PRINCE2® & ITIL®) certifikačného orgánu AXELOS - PeopleCert. Ako lektor pripravil na certifikáciu stovky účastníkov a pomáhal pri implementácii metodiky PRINCE2® v rôznych organizáciách.  Riadil mnohé projekty podľa metodiky PRINCE2®, ako hlavný projektový manažér.Miloš je obľúbeným najmä vďaka tomu, že prepája praktické skúsenosti so striktnou metodikou.

Certifikácia

ITIL 4 Foundation certifikácia | Axelos accredited

Formát skúšky

Certifikácia prebieha formou písomného testu a skladá sa v posledný deň kurzu. Jej účelom je preskúmanie znalostí princípov, procesov a 4 dimenzii ITSM.

Certifikát ITIL 4 Foundation je podmienkou pre akýkoľvek nadväzujúci modul ITIL Management Professional a ITIL Strategic Leader, ktoré sú bránou k získaniu najvyššej kvalifikácie ITIL Master.e

Účastníci obdržia zošit ITIL, ktorý obsahuje všetky prezentačné materiály, poznámky k metodike, prípadové štúdie a praktické skúšky.

  • Počet otázok: 40
  • Dĺžka testu: 60 minút
  • Min. úspešnosť: 65% (26 zo 40)
  • Pomôcky: Nie. Politika uzavretej knihy.
  • Materiály kurzu/certifikácie: iba v angličtine
  • Kvalifikačné predpoklady: Žiadne. Všeobecná znalosť IT výhodou.
ITIL Foundation bridge zkouška

ITIL 4 kniha

Novo vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je teraz k dispozícii v našom obchode. Odporúčame zakúpiť priamo na kurze.

Ide o prvú oficiálnu publikáciu venovanú metodike ITIL vo verzii 4. Na praktických príkladoch vás oboznámi s najnovším prístupom osvedčených best practice pre správu a riadenie IT - ITSM (IT Service Management). 

V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service managementu, 4 dimenziách service managementu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.

Kúpiť knihu >

ITIL 4 kniha

Najzaujímavejšie z ITIL na Youtube

Ako kurz hodnotia absolventi?

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?