ITIL 4 Foundation Bridge je presne to školenie, ktoré potrebujú IT manažéri a ITSM profesionáli, ktorí absolvovali ITIL v3 Foundation pre udržanie platnej certifikácie. Čo je ITIL už určite viete. Takže pod dohľadom akreditovaného ITIL Approved Trainera vám ukážeme zmeny ITIL v3 vs. ITIL 4 procesy, prínosy novej verzie, ako využíva ITIL 4 akcelerátory DevOps, Lean IT, Agile a ďalšie. Samozrejme vás dôkladne pripravíme na certifikačnú skúšku ITIL 4 Foundation.
Práve z tohto dôvodu existuje iba jedna oficiálna skúška, ktorá preskúma vaše znalosti a zručnosti: ITIL 4 Foundation exam.
TAYLLORCOX navrhol a vyvinul špeciálny „bridge“ pre tých z vás, ktorí sú držiteľmi certifikácie ITIL v2/ITIL v3/ITIL 2011 a chcú pochopiť prínosy ITIL 4, osvojiť si novú agilnú metodiku, byť skvele pripravení na skúšku a získať certifikát ITIL 4 Foundation.
Na vývoji pracoval tím TAYLLORCOX zložený z certifikovaných ITIL Approved Trainers/Master (Axelos) v spolupráci s audítormi podľa ISO/IEC 20000-1, ktorí majú bohatú a unikátnu prax v oblasti auditov procesov ITSM.
Verzia ITIL 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLOR & COX obsahuje profesionálne spracované materiály, vrátane šablón, schém, procesov a nástrojov, ktoré vám pomôžu aplikovať novú verziu v praxi. Ide mimo iného o tieto podklady:
09:00 – 10:30
Key Concept of ITSM
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Key Concept of ITSM II.
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Key Concept Value Creation
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
7 ITIL Guiding Principles
09:00 – 10:30
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Purpose of key ITIL Practices
Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Key Practices in Service Value Chain
Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
Certification
09:00 – 10:30
4 ITSM dimensions
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
ITIL Service Value Chain
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Service Relationship
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Important ITIL terms
Súčasťou kurzu je vysvetlenie rozdielov medzi ITIL v3 a ITIL 4 Update, vrátane prípravy na certifikáciu. Absolventi získajú certifikát ITIL 4 Foundation.
Vzhľadom k rozsahu témy v žiadnom prípade neodporúčame kratší bridge.
Kurz je určený všetkým, ktorí mají staršiu verziu certifikácie ITIL, resp. ITIL v3, ITIL 2011, ITIL v2.
Výklad kurzu prebieha v slovenskom jazyku so zachovaním anglických výrazov, školiace materiály (official ITIL education kit) a skúška sú v angličtine.
Samotný kurz nevyžaduje predchádzajúce skúsenosti s ITIL & ITSM.
Účastníci obdržia zošit ITIL, ktorý obsahuje všetky prezentačné materiály, poznámky k metodike, prípadové štúdie a praktické skúšky.
V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service managementu, 4 dimenziách service managementu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?