ITIL Continual Service Improvement

Ide o kľúčovú fázu v rámci ITIL Lifecycle Stream pre IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je kľúčová aktivita, ktorá pomáha udržovať vaše IT „up to date“ a prispôsobovať sa neustále meniacim sa potrebám užívateľov. Princípy neustáleho zlepšovania IT služieb preukázateľne zlepšujú efektivitu i návratnosť investícií v projektoch, ale aj v interných procesoch organizácie. Kurz sa zaoberá tiež tým, ako hodnotiť riziká a aké sú kritické faktory úspechu CSI.

Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

Komu je určený

Všetkým, ktorí sa chcú inšpirovať knižnicou ITIL a využiť osvedčené postupy v oblasti neustáleho zlepšovania IT služieb. Vďaka ITIL CSI dokážu organizácie lepšie a efektívnejšie udržovať a rozvíjať svoje produkty tak, aby spĺňali neustále sa meniace požiadavky užívateľov.

Continual Service Improvement odporúčame pre pozície

  • CIOs, CTOs
  • Business Relationship Managers
  • Service Level Managers, IT Consultants, IT Audit managers
  • IT Security Architects / Managers, Business Continuity Managers
ITIL Continual Service Improvement cílová skupina

Prečo tento kurz

  • Osvojíte si princípy neustáleho zlepšovania
  • Pomôžete organizácii a projektom prispôsobovať sa meniacim požiadavkám
  • Naučíte sa aplikovať procesné etapy v rámci continual service improvement
  • Zvýšite efektivitu a zlepšíte návratnosť investícii do projektov, produktov a IT služieb

Prínosy ITIL CSI pre organizáciu

ITIL® je komplexný framework, ktorý pomáha identifikovať, navrhovať, optimalizovať a poskytovať IT služby, ktoré podporujú strategické ciele naprieč organizáciou.

Knižnice ITIL pokrývajú životný cyklus IT služieb – od identifikácie a špecifikácie požiadaviek business, cez návrh a dizajn služieb, po implementáciu a neustále zlepšovanie.

Čo najviac oceňujú organizácie na metodike ITIL? 
  • Riadenie rizík spojených s IT
  • Vytváranie nákladovo efektívnych a pritom kvalitných IT služieb
  • Metodické rozvíjanie IT projektov pre podporu chodu spoločnosti
  • ITIL® je aj praktický nástroj pre riadenie zmien (change management)

ITIL® Benefity prehľadne

ITIL lifecycle

Harmonogram

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

CSI

  • Approach
  • Business Value
  • Inputs and Outputs
  • Purpose, Objectives, and Scope
  • Context of CSI within the Service Lifecycle

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Principles

  • Change within an Organization
  • Frameworks, Models, Standards
  • Clear Ownership and Accountability
  • How the CSI Register Supports CSI
  • CSI Used to Ensure Effective Governance

12:15 – 13:15

Obed | Lunch menu

13:15 – 14:45

7 step Improvement Process

  • Business Value
  • Purpose, Objectives, and Scope
  • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • Process Activities, Methods, and Techniques
  • Triggers, Inputs, Outputs, and Process Interfaces
  • Other Processes Support the Seven-Step Improvement Process

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

CSI Methods and Techniques I.

  • Assessments
  • Gap Analysis
  • Benchmarking
  • Service and Process Measurement

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

CSI Methods and Techniques II.

  • Calculating Return on Investment
  • Metrics and Measurement Frameworks
  • Service Reporting Policies and Principles
  • How other ITIL discipline can Support CSI

10:30 – 10:45

Coffee break

10:45 – 12:15

Organization

  • CSI Manager
  • Service Owners
  • Process Practitioners
  • Process Owner and Process Managers
  • CSI Manager vs. Other Supporting Roles

12:15 – 13:15

Obed | Lunch menu

13:15 – 14:45

Technology Considerations

  • Event management
  • Statistical Analysis Tools
  • Performance Management
  • Financial Management Tools

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

Technology Considerations II.

  • ITSM Suites
  • Project, Portfolio
  • Systems and Network
  • Automated Incident / Problem
  • Business Intelligence & Reporting Tools

Tretí deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Implementing CSI

  • Role of Governance to CSI
  • Communication Strategies and Plans
  • Effect of Organizational Change for CSI
  • Critical Considerations and Where to Start

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Challenges, CSFs, and Risks

  • CSFs for CSI
  • Challenges Facing CSI
  • Risks Associated with Implementing CSI

12:15 – 13:15

Obed | Lunch menu

13:15 – 14:45

Exam Preparation

  • Mock exam
  • Review Questions and Answer

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

ITIL CSI Exam

  • Tips
  • Official Examination

ITIL CSI vám ukáže cenné návody ako má byť tento proces organizovaný a riadený tak, aby v organizácii fungovali princípy neustáleho zlepšovania IT služieb.

  • Dĺžka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodín 24 hodín
  • Občerstvenie Ano
  • Skúška Ano
  • Predpoklady

    Účastníci musia poznať ITIL v úrovni Foundation, na ktorý tento kurz nadväzuje a ktorý je aj podmienkou certifikácie. 

    Taktiež odporúčame zopakovať si "glossary of rerms", resp. slovník pojmov

Approved Trainers

Jiří Pilný

15 ročná prax so štandardmi v IT Service Managemente, ITIL, riadenia projektov. Game Leader pre biznis simulácie, ktoré vám pomocou metodiky pomôžu zvýšiť aplikovateľnosť štandardov v praxi. Medzi jeho najúspešnejšie projekty patrí:

  • Úrad online ČR
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pre riadenie rozpočtu, investícií, dotácií
  • PRINCE2® Accelerator (SW riešenie podľa metodiky PRINCE2)

Tayllorcox


Certifikácia

ITIL Intermediate Module - Continual Service Improvement | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert certifikácia

Súčasťou kurzu sú 2x oficiálne cvičné testy a certifikačný test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jej EI (Examination Institute) PeopleCert.

Ak ste predchádzajúci kurz absolvovali bez nostrifikácie PeopleCert, prečítajte si prosím zmenu licenčných podmienok.

  • Certifikát v anglickom jazyku
  • Certifikát PeopleCert  v elektronickej podobe
  • Na vyžiadanie zaistíme súdny znalecký preklad
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od Axelos má doživotnú platnosť

Všetko o certifikácii ITIL CSI >

ITIL Continual Service Improvement certifikát

Formát skúšky

Continual Service Improvement certifikačná skúška pokrýva otázky týkajúce sa celého procesu neustáleho zlepšovania a rozvoja IT produktov a služieb v rámci životného cyklu Service Lifecycle.

Záverečný test sa zameriava na znalosť techník, princípov a procesov, ktoré sú kľúčové pre ITIL Intermediate CSI. 
Formát skúšky:
  • Dĺžka: 90 minút
  • Počet otázok: 40
  • Formát: výber správnych odpovedí
  • Minimálna úspešnosť: 70% (28 otázok zo 40)
  • Povinné predpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomôcky nie sú povolené. Politika uzavretej knihy
  • + extra čas 30 minút, pokiaľ angličtina nie je váš materinský jazyk

Všetko o certifikácii >

ITIL Continual Service Improvement exam

To najdôležitejšie o ITIL

To musíte mať!

Stiahnite si do mobilu svoju aplikáciu skôr, ako prídete na kurz.

Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.

Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®, P3O, P3M3
  • SCRUM, DevOps, Lean IT, ITIL, ITSM, IT4IT
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB, TOGAF, ArchiMate a iné...

iOS, Android slovník >

To musíte mať!

Ako kurz hodnotia absolventi?

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?