V kurzoch ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte princípy, procesy a techniky, ktoré pomáhajú s komplexnou správou a riadením prevádzky IT. Naučíte sa efektívne riadiť výkon svojich produktov a služieb. Tento ucelený pohľad je v mnohom efektívnejší ako samotné monitorovanie siete, hardware, software atď.
Táto kvalifikácia vám poskytne komplexný manažérsky know-how o procesoch, princípoch a technikách na úrovni Service Operation, ale i súvisiacich činností v rámci Service Lifecycle.
09:00 – 10:30
Access Management + Request Fulfillment Process
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Common Service Operation Activities
12:15 – 13:15
Obed | Lunch menu
13:15 – 14:45
Service Desk Function
Role, Objectives, and Organizational Structures
Key Considerations for Outsourcing the Service Desk
Service Desk Staffing and Environmental Considerations
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 16:45
Technical Management Function
09:00 – 10:30
Practices
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Principles
12:15 – 13:15
Obed | Lunch menu
13:15 – 14:45
Event Management Process
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Incident & Problem Management Process
09:00 – 10:30
Access & IT Operations Function
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Service Operation Organizational Structures
12:15 – 13:15
Obed | Lunch menu
13:15 – 14:45
Technology and Implementation Considerations
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
ITIL Service Operation Exam
V rámci kurzu vás čaká mnoho praktických cvičení. Cieľom týchto cvičení je celý životný cyklus „identify, describe, analyse“ jednotlivých service operation procesov.
Tento unikátny prístup vám pomôže nie len správne odpovedať na otázky, ale tiež vám umožní vyskúšať si ITIL v reálnych životných situáciách.
ITIL® Foundation certifikácia + absolvovanie akreditovaného školenia ITIL® Service Operation
15 ročná prax so štandardmi v IT Service Managemente, ITIL, riadenia projektov. Game Leader pre biznis simulácie, ktoré vám pomocou metodiky pomôžu zvýšiť aplikovateľnosť štandardov v praxi. Medzi jeho najúspešnejšie projekty patrí:
Súčasťou kurzu sú 2x oficiálne cvičné testy a certifikačný test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jej EI (Examination Institute) PeopleCert.
Ak ste predchádzajúci kurz absolvovali bez nostrifikácie PeopleCert, prečítajte si prosím zmenu licenčných podmienok.
Formát skúšky:
Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.
Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:
Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 1346 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Výborná komunikace teorie a přehledů z praxe.
Skvělá návaznost na praktické zkušenosti, sdílení mnoha názorů z praxe.
Kurz byl pro mě velmi přínosný, vzhledem k velkému množství příkladů z praxe, bude pro mě velký přínos i pro implementaci v společnosti.
Velmi dobrý kurz.
Kurz hodnotím jako velmi dobrý.
Velmi dobré.
Výborný.
Výborný. Doporučuji dále.
Byl jsem spokojen, velmi přínosný kurz pro moji práci.
V pořádku.
Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?