ITIL® Service Strategy

Tento 3 denný kurz vás vtiahne do stratégie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potrebné pre strategické riadenie IT, podľa metodiky ITIL. Naučíte sa ako správne využiť koncepty, procesy, politiku a metódy spojené s procesom „Service Strategy“ v rámci životného cyklu IT služieb.

Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

Komu je určený

Modul Service Strategy je určený všetkým, ktorí sa zaujímajú o strategické riadenie IT služieb v rámci ITSM (IT Service Managementu!. V rámci kurzu sa naučíte špecifické znalosti a techniky, ktoré sú potrebné pre riadenie stratégie a rizík v rámci organizácie alebo projektu.

Znalosti využijete na všetkých pozíciách, ktoré sú spojené so strategickým plánovaním , reportingom alebo kontrolou IT. 

Absolventi získajú odborné znalosti v rámci životného cyklu Service Strategy, ktoré môžu ďalej využívať pre implementáciu nových alebo zlepšenie súčasných IT služieb v organizácii.

Na akých pozíciách uplatníte ITIL Service Strategy?

  • CIO/CTOs
  • IT Audit, Security Managers
  • IT Architects, Consultants, Team Leaders a ďalší...
ITIL Service Strategy target group

Prečo tento kurz?

  • Naučíte sa merať výkon a efektivitu IT služieb
  • Dokážete identifikovať a riadiť kritické faktory úspechu a rizík
  • Osvojíte si techniky, ktoré používajú IT manažéri na strategických pozíciách

Prínosy ITIL SS pre organizáciu

ITIL® je komplexný framework, ktorý pomáha identifikovať, navrhovať, optimalizovať a poskytovať IT služby, ktoré podporujú strategické ciele naprieč organizáciou.

Knižnice ITIL pokrývajú životný cyklus IT služieb – od identifikácie a špecifikácie požiadaviek biznisu, cez návrh a dizajn služieb, po implementáciu a neustále zlepšovanie.

Čo najviac oceňujú organizácie na metodike ITIL?
  • Riadenie rizík spojených s IT
  • Vytváranie nákladovo efektívnych a pritom kvalitných IT služieb
  • Metodický rozvoj IT projektov pre podporu chodu spoločnosti
  • ITIL® je aj praktický nástroj pre riadenie zmien (change management)

ITIL® Benefity prehľadne

ITIL Framework diagram

Harmonogram

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Service Strategy

  • Learning Objectives
  • Intro to Service Strategy

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

IT Strategy

  • Purpose, Objectives
  • Value to the Business
  • Scope of Service Strategy
  • Relationship with other Phases
  • Group/Individual Exercise

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Service Strategy Principles

  • Service and Value
  • Deciding a Strategy
  • Strategy and Opposing
  • Utility and Warranty of Services
  • The Four Ps of Service Strategy

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 16:45

Service Strategy Principles

  • Defining Services
  • Sourcing Strategy
  • Service Economics
  • Strategies for Customer Satisfaction
  • Customer, Service & Strategic Assets
  • Service Providers – Types and Choosing

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Service Strategy Processes

  • Demand Management
  • Strategy Management
  • Financial Management
  • Service Portfolio Management
  • Business Relationship Management

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Governance

  • Group/Individual Exercise 
  • Sample Test Questions

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Governance

  • Governance
  • Strategizing for Governance Framework

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 16:45

Governance II.

  • IT Governance
  • Governance Bodies
  • Service Strategy vs. Governace

Tretí deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Organizing for Service Strategy

  • Organizational Design
  • Organizational Development
  • Departmentalization Organization Service Owner

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Technology Considerations

  • Service Interfaces
  • Service Automation

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Implementing Service Strategy

  • Following the Lifecycle Approach
  • Implementation Through the Lifecycle
  • Impact of Service Strategy on Other Lifecycle Phases
  • Group/Individual Exercise

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 16:45

Challenges, Critical Success Factors, and Risks

  • Risks
  • CSFs
  • Challenges
  • Sample Test Question

Exam Preparation Guide

  • Mock Exam

V rámci kurzu vás čaká mnoho praktických cvičení. Cieľom týchto cvičení je celý životný cyklus „identify, describe, analyse jednotlivých service operation procesov

Tento unikátny prístup vám pomôže nie len správne odpovedať na otázky, ale tiež vám umožní vyskúšať si ITIL v reálnych životných situáciách.

Tréneri

Jiří Pilný

15 ročná prax so štandardmi v IT Service Managemente, ITIL, riadenia projektov. Game Leader pre biznis simulácie, ktoré vám pomocou metodiky pomôžu zvýšiť aplikovateľnosť štandardov v praxi. Medzi jeho najúspešnejšie projekty patrí:

  • Úrad online ČR
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pre riadenie rozpočtu, investícií, dotácií
  • PRINCE2® Accelerator (SW riešenie podľa metodiky PRINCE2)

Certifikácia

ITIL Service Strategy| Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert certifikácia

Súčasťou kurzu sú 2x oficiálne cvičné testy a certifikačný test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jej EI (Examination Institute) PeopleCert.

Ak ste predchádzajúci kurz absolvovali bez nostrifikácie PeopleCert, prečítajte si prosím zmenu licenčných podmienok.

  • Na vyžiadanie zaistíme súdny znalecký preklad
  • Certifikát PeopleCert  v elektronickej podobe v anglickom jazyku
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od Axelos nevyžaduje recertifikáciu

Všetko o certifikácii ITIL® >

ITIL Service Strategy certifikát

Formát skúšky

V rámci certifikačnej skúšky musí absolvent preukázať znalosti a zručnosti v rámci Service Strategy Livecycle. Túto certifikáciu je možné absolvovať iba po úspešnom ukončení kurzu od akreditovaného ATO (Accredited Training Organisation).

  • Dĺžka: 90 minút
  • 8 otázok v každom scenári
  • Formát: výber správnych odpovedí
  • Minimálna úspešnosť: 28 správnych odpovedí zo 40 (70%)
  • +extra čas 30 minút, teda celkom 120 minút, pokiaľ angličtina nie je váš materinský jazyk.
ITIL Service Design exam

To najzaujímavejšie o ITIL na YouTube

To musíte mať!

Stiahnite si do mobilu svoju aplikáciu skôr, ako prídete na kurz.

Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.

Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®, P3O, P3M3
  • SCRUM, DevOps, Lean IT, ITIL, ITSM, IT4IT
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB, TOGAF, ArchiMate a iné...

iOS, Android slovník >

TAYLLORCOX iOS Android Aapp

Ako kurz hodnotia absolventi?

Excelentné hodnotenie od 1346 hodnotiacich

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Státní pozemkový úřad

Velmi dobré.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Honeywell

Dobrá struktura, rozložení / kurzu. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Stavební spořitelna České spořitelny

Vše dle očekávání. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 15.10.18
  • ČD - Telematika

Výborný. 

  • Martin V.
  • 15.10.18
  • České Radiokomunikace

Velmi dobrý. 

  • Karel H.
  • 05.10.16
  • Dimension Data

Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.

  • Zdeněk Ž.
  • 05.10.16
  • Innogy

Kurz celkově výborný, doporučuji.

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?