Chcete sa naučiť, ako konštruktívne zvládať konflikty a premeniť ich na príležitosť na rast? Tento kurz vám ukáže, ako sa vyhnúť eskalácii konfliktov a namiesto toho ich využiť na posilnenie vzťahov, osobného rozvoja a efektívnej komunikácie.

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněNa našom kurze komunikačných zručností nejde o teóriu – učenie prebieha zážitkovo a interaktívne! Využívame Kolbov cyklus učenia, vďaka ktorému si nové poznatky nielen osvojíte, ale ich aj okamžite vyskúšate v praxi.
Väčšia sebadôvera v komunikácii, odbúranie zlozvykov, silnejšie vzťahy a úspech v práci aj osobnom živote!

09:00 – 10:30
Blok 1
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Blok 2
12:15 – 13:15
Obed
13:15 – 14:45
Blok 3
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 16:30
Blok 4
Konflikty sú dar a zvládnete ich hravo vďaka rozvoju asertivity, empatie a emočnej inteligencie
Nevyžaduje žiadne predchádzajúce predpoklady.
Elena je certifikovanou koučkou ACC Medzinárodnej federácie koučov ICF. Venuje sa individuálnemu business, life aj executive koučingu, ako i práci s tímami a skupinami zamestnancov. Jej klientmi sú vrcholoví manažéri, majitelia firiem, riaditelia, ale i bežní zamestnanci a ľudia, ktorí hľadajú odpovede vo svojom živote.

Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 44 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Určite odporúčam účasť na tomto školení, pre mňa bolo prínosom najmä vďaka vysokej interaktivite a schopnosti lektorky zaujať. Oceňujem príklady z praxe, zistila som, prečo je potrebné naozaj počúvať. V každodennej praxi využijem návod ako nereagovať agresívne.
Na tomto školení oceňujem skúsenosti lektorky a praktické rady, tiež možnosť zapojiť sa do aktivít. Určite sa budem snažiť preniesť niektoré odporúčania do svojho pracovného života, ako napríklad ako znižovať reakciu v napätých situáciach. Určite nezabudnem ani na odporúčanie ako správne počúvať.
Školenie prebiehalo vynikajúcou formou, bolo veľmi účelné a praktické, z toho dôvodu by som ho odporučil ďalším účastníkom. Prínosom pre mňa bolo zistenie ako správne počúvať, zanalyzovať situáciu a asertívne odpovedať.
Môj TOP moment na školení bolo uvedomenie si, aký som typ osobnosti a aké sú moje spúšťače reaktivity. Účasť na kurze odporúčam každému, kto chce upevniť svoje vzťahy, predchádzať konfliktom a viesť vedomú komunikáciu. V praxi určite využijem návod ako vypočuť druhú osobu bez vnášania vlastných filtrov.
Školenie mi určite pomôže viac sa sprítomniť v situáciách, ktoré vo mne spúšťajú silné emócie, napríklad aj cez realizované cvičenie "KOTVA". Odporúčala by som toto školenie aj kvôli lektorke, ktorá sa problematike rozumie, vie vynikajúco udržať pozornosť, aj náročnejších členov skupiny a taktiež kvôli perfektnej organizovanosti tímu a celkovej starostlivosti o účastníkov.
Získané poznatky boli dostačujúce, verím, že ich využijem tak v práci,ako aj v rodine.
Spoločnosť odporúčam, obsah kurzu bol kvalitný a dobre spracovaný. Akurát posledná hodina už bola náročná na pozornosť.
Toto školenie bolo veľmi obohacujúce, hlavne pre pomáhajúce profesie. Najviac sa mi páčili modelové situácie a scénky: spomenuté situácie si v praxi teraz vedome uvedomujem. Lektorka nám všetko zrozumiteľne vysvetlila a dala ucelené informácie o príčinách a reakciách (v správaní)
Školenie určite odporúčam. Bolo vedené zábavnou a interaktívnou formou. Najlepšie boli aktivity, ktorými sme si precvičili situácie zo života. V praxi využijem najmä slová a vety, ktoré sa nemajú používať pri rozhovore s klientom. Aj keď bolo toto moje prvé podobné školenie, pridanú hodnotu vidím najmä v prezentovaných modeloch komunikácie (napr. Model 4 uší) a v prehľadných materiáloch.
Všetko bolo super! Výborná téma školenia, tak isto aj lektorka, ktorá nám pekne vysvetlila všetko z materiálov. Najviac sa mi páčil model 4 uší, ktoré v praxi využijem. A ak niekto zvažuje účasť na kurze, odporúčam aby išiel a vyskúšal.
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?