Chcete sa naučiť, ako konštruktívne zvládať konflikty a premeniť ich na príležitosť na rast? Tento kurz vám ukáže, ako sa vyhnúť eskalácii konfliktov a namiesto toho ich využiť na posilnenie vzťahov, osobného rozvoja a efektívnej komunikácie.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněNa našom kurze komunikačných zručností nejde o teóriu – učenie prebieha zážitkovo a interaktívne! Využívame Kolbov cyklus učenia, vďaka ktorému si nové poznatky nielen osvojíte, ale ich aj okamžite vyskúšate v praxi.
Väčšia sebadôvera v komunikácii, odbúranie zlozvykov, silnejšie vzťahy a úspech v práci aj osobnom živote!
09:00 – 10:30
Blok 1
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Blok 2
12:15 – 13:15
Obed
13:15 – 14:45
Blok 3
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 16:30
Blok 4
Konflikty sú dar a zvládnete ich hravo vďaka rozvoju asertivity, empatie a emočnej inteligencie
Nevyžaduje žiadne predchádzajúce predpoklady.
Elena je certifikovanou koučkou ACC Medzinárodnej federácie koučov ICF. Venuje sa individuálnemu business, life aj executive koučingu, ako i práci s tímami a skupinami zamestnancov. Jej klientmi sú vrcholoví manažéri, majitelia firiem, riaditelia, ale i bežní zamestnanci a ľudia, ktorí hľadajú odpovede vo svojom živote.
Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 24 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Získané poznatky boli dostačujúce, verím, že ich využijem tak v práci,ako aj v rodine.
Spoločnosť odporúčam, obsah kurzu bol kvalitný a dobre spracovaný. Akurát posledná hodina už bola náročná na pozornosť.
Toto školenie bolo veľmi obohacujúce, hlavne pre pomáhajúce profesie. Najviac sa mi páčili modelové situácie a scénky: spomenuté situácie si v praxi teraz vedome uvedomujem. Lektorka nám všetko zrozumiteľne vysvetlila a dala ucelené informácie o príčinách a reakciách (v správaní)
Školenie určite odporúčam. Bolo vedené zábavnou a interaktívnou formou. Najlepšie boli aktivity, ktorými sme si precvičili situácie zo života. V praxi využijem najmä slová a vety, ktoré sa nemajú používať pri rozhovore s klientom. Aj keď bolo toto moje prvé podobné školenie, pridanú hodnotu vidím najmä v prezentovaných modeloch komunikácie (napr. Model 4 uší) a v prehľadných materiáloch.
Všetko bolo super! Výborná téma školenia, tak isto aj lektorka, ktorá nám pekne vysvetlila všetko z materiálov. Najviac sa mi páčil model 4 uší, ktoré v praxi využijem. A ak niekto zvažuje účasť na kurze, odporúčam aby išiel a vyskúšal.
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?