
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněNa našom kurze komunikačných zručností nejde o teóriu – učenie prebieha zážitkovo a interaktívne! Využívame Kolbov cyklus učenia, vďaka ktorému si nové poznatky nielen osvojíte, ale ich aj okamžite vyskúšate v praxi.
Väčšia sebadôvera v komunikácii, odbúranie zlozvykov, silnejšie vzťahy a úspech v práci aj osobnom živote!

09:00 – 10:30
Blok 1
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Blok 2
12:15 – 13:15
Obed
13:15 – 14:45
Blok 3
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 16:30
Blok 4
Pozdvihnite Vašu komunikáciu, vplyv, charizmu a osobnú silu na vyšší level tréningom komunikačných zručností
Nevyžaduje žiadne predchádzajúce predpoklady.
Elena je certifikovanou koučkou ACC Medzinárodnej federácie koučov ICF. Venuje sa individuálnemu business, life aj executive koučingu, ako i práci s tímami a skupinami zamestnancov. Jej klientmi sú vrcholoví manažéri, majitelia firiem, riaditelia, ale i bežní zamestnanci a ľudia, ktorí hľadajú odpovede vo svojom živote.

Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 44 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Najužitočnejšie bola pre mňa tímová práce a téma aktívne počúvanie.
Najväčší prínos: uvedomenie si viacerých aspektov komun. procesu - počúvanie, práca s hlasom.
Na školení sa u mňa objavilo veľa "aha" momentov: nie každé !nie" je nie, pomenovanie situácií, o ktorých síce vieme, ale teraz sme prišli na ich meno. Celkovo príjemný, vysvetľujúci a priateľský prístup. Bolo skvele, kolektív bol priateľský.
Najužitočnejšie: základy práce s hlasom + model 4 uší.
Prínos pre mňa: spôsob komunikácie s kolegami a odberateľmi.
Lektorka je skvelá a vie o čom hovorí, rozpráva tak, že vás vtiahne do deja a hlavne sa dobre počúva.
"Aha" moment - uvedomenie si, že potrebujem viac rozvíjať aktívne počúvanie a vždy sa uistiť, čo protistrana odo mňa v rozhovore potrebuje. Niekedy to nemusí byť pravda, čo ma prekvapilo :)
Ak sa niekto rozhoduje ísť na tento kurz - nech určite ide - vo svete konfliktov, nedorozumení a povrchných riešení je veľmi žiadúce rozvíjať komunikačné zručnosti a hľadať skrz úprimný záujem o čokoľvek nejaké spoločné riešenia. V praxi jednoznačne využijem aktívne počúvanie.
Lektorka do hĺbky objasnila princíp aktívneho počúvania a objasnila zmysel ticha. Veľmi sa mi páčila téma - práca s hlasom - to ma skutočne obohatilo, pretože o tomto nemám veľa informácií.
Oceňujem výnimočný talent lektorky - kurz splnil moje očakávania.
TOP momenty: Práca s hlasom, model štyroch uší, vedieť povedať nie, práca lektora - pripravenosť, otvorenosť. Mala profesionálny a ľudský prístup.
Zvažujete účasť? - vrele doporučujem!
Najužitočnejšie aktivity: Práca s hlasom, aktívne počúvanie, cvičenia... Uvedomil som si veci, kde mám rezervy, na čom môžem pracovať a čo zlepšiť. Bolo tu pre mňa veľa uvedomení niektorých vecí, ktoré som doposiaľ nevnímal.
Prečo táto spoločnosť? Tayllorcox Slovensko som si vybral po absolvovaní školenia PRINCE2 v minulosti - ľudia, lektori robia školenia takými zaujímavými, ich prístup, otvorenosť, profesionalita a skúsenosti.
Pre mňa to bolo 11 bodov z 10-tich! :) Profesionalita, odborné znalosti, prístup k účastníkom a téme. Pokračujte ďalej v tomto nastavení.
Najužitočnejšie pre mňa boli rolové hry. V každodennom živote budem vedieť využiť najmä sebaovládacie techniky. Na Tayllorcox oceňujem najmä príjemné vystupovanie lektorky a profesionalitu - materiály boli veľmi zrozumiteľné, obsahovali všetky dôležité informácie.
Najužitočnejšie boli pre mňa cvičenia modelových situácii - to bolo veľmi aktuálne v našej práci, s účastníkmi podobne komunikujeme denne. Na školení oceňujem vybavenosť spoločnosti a odbornosť a prístup lektorky. Študijný materiál bol praktický a využiteľný v praxi - to ma príjemne prekvapilo.
Nech to nevyznie ako klišé - ale celé školenie malo prínos, nielen pracovný, ale aj súkromný. Prínos školenia bol pre mňa vysoký: rozvoj a rozšírenie praktických zručností, komunikácie, nový pohľad na situácie, aj správanie - moje, aj klienta. Veľmi oceňujem obsah školenia vytvorený na mieru, reprezentatívne priestory, aj catering.
Na školení ma prekvapilo, keď sme na aktivitách riešili správanie u
ostatných, ktoré má "rušiť" - ukázalo sa to ako nastavené zrkadlo.
Lektorka bola profesionálka - odborníčka: top komunikačný prednes, autentické zvládanie ad hoc otázok, sympatická.
Prínos školenia vidím najmä v zamýšľaní sa nad svojím konaním. Veľmi užitočné boli pre mňa modelové situácie: určovanie si hraníc.
Lektorka udržiavala našu pozornosť počas celej doby trvania školenia, nie ie je to "uspávač hadov", je radosť ju počúvať :) Mala príjemný prístup a neustálu interakciu s účastníkmi.
Lektorku, školiace materiály, aj celkovú organizáciu školenia hodnotím na 1*.
Vidím veľký prínos školenia v účinných návodoch na riešenie situácií, ktoré sme dostali. Obzvlášť užitočné boli aktivity - napr. zohraté scénky s agresívnym klientom. Taktiež aj diskusie - napr. ako viesť rozhovor a aké výzvy používať pri náročnej komunikácii.
Rada by som vyzdvihla dobre vyvážené školenie: aktivity vs. teória a taktiež aj pekne pripravené témy pre našu oblasť. Zaujalo aj kartičky s vyjadrením emócií a taktiež dobre pripravený študijný materiál.
Lektorka preukázala veľmi príjemné vystupovanie a odbornosť. Jej štýl vyjadrovania aj prezentácia boli pútavé.
Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?