Building an ITIL®-based Service Management Department

This book provides step-wise practical guidance to set-up an ITIL-based service management department. This edition has been updated to align with the ITIL 2011 editions by updating the text, amending figures and replacing 12 illustrations.

  • Cena bez DPH: €42.00
    Cena s DPH: €46.20
  • Na opýtanie
  • opýtať sa
Building an ITIL<sup class='sup'>®</sup>-based Service Management Department

najžiadanejšie materiály

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95.00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

Najnovší PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140.00

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€150.00

Chcete získať darček k narodeninám?