ITIL Continual Service Improvement

It is essential for IT services to keep pace with changing business needs. This publication describes best practices to identify opportunities for improvement in each stage of the ITIL lifecycle, with a focus on effectiveness across services, processes and costs.

ITIL Continual Service Improvement is relevant to any IT and business professional involved in the management of services, including managers and practitioners, IT architects, process and service owners and business relationship managers.


  • Cena bez DPH: €100.00
    Cena s DPH: €110.00
  • Samostatně neprodejné
ITIL Continual Service Improvement

najžiadanejšie materiály

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€160.00

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95.00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value

ITIL®4: Drive Stakeholder Value je zameraný na odborníkov, ktorí sú zodpovední za správu a integráciu zúčastnených strán, na tých, ktorí sa zameriavajú na cestu a skúsenosti zákazníka a tých, ktorí sú zodpovední za podporu vzťahov s partnermi a dodávateľmi. 

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy

ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy forms one publication of the higher-level guidance towards the Strategist Leader designation, following ITIL4 Foundation.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: High-velocity IT

ITIL®4 Specialist: High-velocity IT odokrýva spôsoby, ktorými digitálna organizácia a digitálne operačné modely fungujú v High-velocity IT prostredí.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) pokrýva hlavné činnosti správy služieb a zameriava sa na integráciu rôznych hodnotových tokov a činností za účelom vytvárania, poskytovania a podpory produktov a služieb s podporou IT.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Managing Professional Package

Kompletná sada kníh ITIL 4 Managing Professional.

Bestseller

Cena€480.00

Knihy
PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

Najnovší PRINCE2 Manuál 7 edície zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre.

Bestseller

Cena€140.00

Chcete získať darček k narodeninám?