ITIL Continual Service Improvement

It is essential for IT services to keep pace with changing business needs. This publication describes best practices to identify opportunities for improvement in each stage of the ITIL lifecycle, with a focus on effectiveness across services, processes and costs.

ITIL Continual Service Improvement is relevant to any IT and business professional involved in the management of services, including managers and practitioners, IT architects, process and service owners and business relationship managers.


  • Cena bez DPH: €100,00
    Cena s DPH: €110,00
  • Na opýtanie
  • opýtať sa
ITIL Continual Service Improvement

najžiadanejšie materiály

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95,00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

Najnovší PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140,00

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€150,00

Chcete získať darček k narodeninám?