ITIL Service Operation

The ITIL Service Operation stage of the ITIL framework highlights best-practice for delivering IT to meet agreed service levels for both business users and customers. ITIL Service Operation also includes the day-to-day management of technology needed to deliver and support services.

The efficient delivery of agreed services is essential to maintain business satisfaction and confidence in IT. It reduces the risk of service outages, and ensures that authorized levels of access are consistently available.

The guidance included in this publication describes the processes, technology, and activities required to deliver services, and also the people who control how practices are applied. It is relevant for any professional involved in the management of services, but particularly IT managers and practitioners, IT operations and support, service desk management and staff, technical management staff and application management personnel.

  • Cena bez DPH: €100.00
    Cena s DPH: €120.00
  • Samostatně neprodejné
ITIL Service Operation

najžiadanejšie materiály

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€160.00

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95.00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value

ITIL®4: Drive Stakeholder Value je zameraný na odborníkov, ktorí sú zodpovední za správu a integráciu zúčastnených strán, na tých, ktorí sa zameriavajú na cestu a skúsenosti zákazníka a tých, ktorí sú zodpovední za podporu vzťahov s partnermi a dodávateľmi. 

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy

ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy forms one publication of the higher-level guidance towards the Strategist Leader designation, following ITIL4 Foundation.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: High-velocity IT

ITIL®4 Specialist: High-velocity IT odokrýva spôsoby, ktorými digitálna organizácia a digitálne operačné modely fungujú v High-velocity IT prostredí.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) pokrýva hlavné činnosti správy služieb a zameriava sa na integráciu rôznych hodnotových tokov a činností za účelom vytvárania, poskytovania a podpory produktov a služieb s podporou IT.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Managing Professional Package

Kompletná sada kníh ITIL 4 Managing Professional.

Bestseller

Cena€480.00

Knihy
PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

Najnovší PRINCE2 Manuál 7 edície zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre.

Bestseller

Cena€140.00

Chcete získať darček k narodeninám?