Kaizen

Filozofia zlepšovania, v ktorej dochádza k neustálemu prírastkovému zlepšovaniu počas nepretržitého časového obdobia, čím sa vytvára väčšia hodnota a menej odpadu, čo vedie k vyššej rýchlosti, nižším nákladom a zlepšenej kvalite.

Keď sa aplikuje na obchodný podnik, znamená to neustále zlepšovanie zahŕňajúce celú pracovnú silu vrátane vyššieho vedenia, stredného manažmentu a pracovníkov v prvej línii. Kaizen je tiež filozofia, ktorá predpokladá, že náš spôsob života (pracovný, spoločenský či osobný) si zaslúži neustále zlepšovanie.


Kaizen

An improvement philosophy in which continuous incremental improvement occurs over a sustained period of time, creating more value and less waste, resulting in increased speed, lower costs and improved quality.

When applied to a business enterprise, it refers to ongoing improvement involving the entire workforce including senior leadership, middle management and frontline workers. Kaizen is also a philosophy that assumes that our way of life (working, social or personal) deserves to be constantly improved.

Použito v metodice