Filozofia zlepšovania, v ktorej dochádza k neustálemu prírastkovému zlepšovaniu počas nepretržitého časového obdobia, čím sa vytvára väčšia hodnota a menej odpadu, čo vedie k vyššej rýchlosti, nižším nákladom a zlepšenej kvalite.
Keď sa aplikuje na obchodný podnik, znamená to neustále zlepšovanie zahŕňajúce celú pracovnú silu vrátane vyššieho vedenia, stredného manažmentu a pracovníkov v prvej línii. Kaizen je tiež filozofia, ktorá predpokladá, že náš spôsob života (pracovný, spoločenský či osobný) si zaslúži neustále zlepšovanie.
An improvement philosophy in which continuous incremental improvement occurs over a sustained period of time, creating more value and less waste, resulting in increased speed, lower costs and improved quality.
When applied to a business enterprise, it refers to ongoing improvement involving the entire workforce including senior leadership, middle management and frontline workers. Kaizen is also a philosophy that assumes that our way of life (working, social or personal) deserves to be constantly improved.