Asertivita v praxi: ako nastavovať hranice a riešiť konflikty s rešpektom
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněWorkshopy sú určené širokej verejnosti – pre všetkých, ktorí chcú na sebe pracovať, rozvíjať svoje komunikačné a osobnostné zručnosti a lepšie porozumieť sebe aj druhým. Sú vhodné pre študentov, zamestnaných aj nezamestnaných, rodičov, pedagógov, či seniorov – jednoducho pre každého, kto verí, že učenie sa a osobný rast majú zmysel v každom veku.


Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 41 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Prevažná časť IT odborníkov nemá soft skills, mnoho situácií rieši "po svojom", čo nie je optimálne. Mal som o sebe nejakú predstavu a presvedčenie, na základe tohto školenia som si uvedomil, že to nebude takto jednoznačné a robil som viac chýb, na ktorých teraz viem pracovať. Na školení som sa zároveň dozvedel, že existujú techniky, ktoré uľahčia riešenie problémov a doteraz som ich riešil "rozumom". Veľa drobných konfliktov som nechal jednoducho "plynúť", považoval som ich za nepodstatné a zameriaval som sa na riešenie veľkých vecí. Práve aj malé drobnosti časom vedú k veľkým konfliktom a problémom. Lektorka výborne reagovala na naše podnety, nie vždy sa týkali témy a premostenie späť bolo výborné. Pri cvičení mi výborne nastavila zrkadlo, dodnes rozmýšľam nad jej komentármi.
Absolvované školenie malo limitovaný čas približne 2 hodiny na tému, v rámci tohto času hlavne pri školení emócií sa účastníci riadne otvorili, čím sme odbočili od témy a potom sme nestíhali. Pri takomto type školenia by som ako lektor prísnejšie dbal na časový harmonogram a preberané témy - možno určiť časový limit na odpovede? Viem, že sa to ľahko hovorí, hlavne ak sa účastníci vyjadrovali k téme, ale príliš do hĺbky.
Celkove všetky 3 školenia, Sebavedomý prejav, Emócie pod kontrolou, Asertivita v praxi. Boli na vysokej úrovni, očakával som skôr len promo akciu a nakoniec to bolo plnohodnotné školenie.
Každému, kto uvažuje o tomto školení, by som určite odporučila nech ide. Je to skvelé spojenie teórie aj praktických ukážok, scénok. Veľkou pridanou hodnotou pre mňa bolo spoločné hľadanie odpovede ku konkrétnej problematike. Naučila som sa napríklad ako reagovať na agresora, ozvať sa v konfliktoch a ako si určiť hranice v komunikácii. Lektora, organizáciu aj materiály hodnotím na jednotku.
Veľmi užitočné školenie, konkrétne nacvičovanie formulácií, v konkrétnych modelových situáciách, praktické cvičenia šité na mieru skupine. Veľký prínos pre mňa a môj pracovný život určite bol návod, ako riešiť rôzne situácie a to, že sa môžem zastať sama seba a cítiť sa schopná, aj keď ma pôvodne druhý chcel presvedčiť, že som neschopná.
Pri práci často dochádza k situáciám, v ktorých je potrebné jasne komunikovať hranice, zvládnuť napätie alebo riešiť konflikty bez toho, aby sa narušili profesionálne vzťahy. Asertivita je rozhodne dôležitá. Uvedomila som si, že asertívne správanie nie je tvrdé, ale jasné a zároveň empatické, a odráža vzťah k sebe samému. Po školení vnímam tému oveľa praktickejšie a konkrétnejšie, pretože sme si všetko prešli na modelových situáciách či cvičeniach. Pri stanovovaní hraníc často používam príliš veľa vysvetľovania alebo ospravedlňovania sa. Tiež som si pripomenula, že v konfliktnej situácii mám tendenciu rýchlo ustúpiť, aby som sa vyhla napätiu. Samotné priestory TayllorCox sú veľmi príjemné. Nájsť tie priestory bolo však dosť náročné.
Školenie je dôležité, pretože asertivita pomáha jasne komunikovať, nastavovať hranice a riešiť situácie bez konfliktov, čo je kľúčové pri každodennej spolupráci a koordinácii ľudí. Pred školením som brala asertivitu najmä ako spôsob, ako povedať „nie“, teraz ju vnímam ako komplexnú komunikačnú zručnosť, ktorá podporuje rešpekt, porozumenie a zdravé vzťahy na pracovisku. Uvedomila som si, že nie vždy komunikujem dostatočne priamo a že v niektorých situáciách volím pasívny alebo ústupový prístup. Po školení si viac uvedomujem, ako formulovať jasné a zároveň rešpektujúce vyjadrenia. Lektor veľmi jasne preukázal odborné znalosti, vedel vysvetliť aj náročnejšie situácie z praxe a dopĺňal ich konkrétnymi príkladmi. Niektoré modelové situácie som však vnímala trochu idealisticky či menej realisticky, čo však môže byť dané individuálnym pohľadom a konkrétnymi okolnosťami v praxi.
Workshop: Sebavedomý prejav, Emócie pod kontrolou, Asertivita v praxi
Odporúčam každému, aby to vyskúšal, určite si z toho niečo zoberie. Mňa asi najviac zaujala práca s hlasom, ktorú určite vyskúšam aj v praxi. Lektorka veľmi pekne vysvetlila aj spôsob riešenia konfliktu a to, ako vypočuť druhých. Celkovo bolo školenie veľmi zaujímavé a lektorka príjemná a ústretová.
Mrzí ma, že som sa nemohla zúčastniť aj ostatných workshopov, ale tento bol úžasný. Dúfam že závery školenia premietnem aj do praxe. Lektorka je skvelá, využíva vo svojich prednáškach veľa vecí z praxe. Celkovo hodnotím veľmi pozitívne.
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?