Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

ITIL Foundation, ITIL 4 Edition

Ktorá kniha bude po vydaní pre IT manažérov bestseller? ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition. Teraz dostupná aj na Slovensku vďaka TAYLLORCOX.

Predstavujeme vám vôbec prcú knihu o ITIL® 4 od Axelos. Táto publikácia sa venuje najrozšírenejšej metodike pre riadenie IT. Dnes je to defacto celosvetový štandard, ktorý spôsobil evolúciu v ITSM (IT Service Management System).

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Všetky odporúčania, ktoré sú obsiahnuté v tejto knihe môžu byť upravené na mieru požiadavkám vo všetkých typoch organizácií, pre akékoľvek procesy, produkty a služby. Pre dokonalú ilustráciu toho, ako ITIL prakticky aplikovať, sú všetky príklady a scenáre postavené na fiktívnej spoločnosti, resp. jej rozvoji s novou metodikou ITIL 4.

Informácie obsiahnuté v ITIL® 4 knihe sú cenným manažérskym know-how. Je pritom jedno, či riadite veľkú alebo malú organizáciu, resp. jej IT. Kniha je určená všetkým, ktorí chcú využiť potenciál Service Managementu pre riadenie produktov a služieb.

ITIL® version 4 v novej verzii prepája široké spektrum znalostí a prináša veľa nových a osvedčených postupov pre manažérske i projektové riadenie IT.

ITIL 4 je evolúciou predchádzajúcej verzie ITIL v3. Nové vydanie prináša inovované procesy a postupy. Mnoho zmien bolo realizovaných na základe požiadaviek od užívateľov. Zameriava sa viac na generovanie pridanej hodnoty. Výrazne vám uľahčí aj projekty digitálne transformácie. A čo viac, podporuje agilné riadenie, metodiku štíhleho riadenia Lean IT a DevOps.

Vďaka ITIL 4 získajú organizácie cenné informácie, ktoré sú potrebné pre riešenie manažérskych úloh. Know-how vám pomôže riadiť IT projekty, alebo realizovať zmeny. Získate v ňom cenného pomocníka aj pre zavedenie integrovaného systému,alebo pre efektívnu správu IT služieb.Vo všeobecnosti vám ITIL v4 odomkne potenciál moderných technológií a best practice prístupov.

Kľúčové témy knihy

V tejto publikácii ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition sa dozviete:

  • ako na správu IT produktov a služieb
  • ako využiť moderné IT technológie a prístupy
  • kniha je referenčná príručka pre pochopenie metodiky
  • Kniha je taktiež dobrým doplnkom kurzu ITIL 4 Foundation
  • pomôže vám v ďalšom profesijnom rozvoji manažérskych IT zručností

Published: 18 Feb 2019

  • Cena bez DPH: €95.00
    Cena s DPH: €104.50
  • K dispozícii
  • Kúpiť knihu
Kniha ITIL<sup class='sup'>®</sup> Foundation, ITIL 4 edition

najžiadanejšie materiály

ITIL knihy
Kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 edition

Kniha poskytuje praktickú osvetu metodiky ITIL 4. Pre dokonalú ilustráciu sú všetky príklady postavené na fiktívnej spoločnosti.

Bestseller

Cena€95.00

Knihy
Managing Successful Projects with PRINCE2 v.17

PRINCE2 Manuál zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre

Bestseller

Cena€140.00

Knihy
PRINCE2 Agile® Guidance

Komplexný manuál prináša najaktuálnejší návod ako zvládnuť agilné riadenie projektov

Bestseller

Cena€160.00

ITIL knihy
ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy

ITIL®4 Leader: Digital and IT Strategy forms one publication of the higher-level guidance towards the Strategist Leader designation, following ITIL4 Foundation.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value

ITIL®4: Drive Stakeholder Value je zameraný na odborníkov, ktorí sú zodpovední za správu a integráciu zúčastnených strán, na tých, ktorí sa zameriavajú na cestu a skúsenosti zákazníka a tých, ktorí sú zodpovední za podporu vzťahov s partnermi a dodávateľmi. 

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: High-velocity IT

ITIL®4 Specialist: High-velocity IT odokrýva spôsoby, ktorými digitálna organizácia a digitálne operačné modely fungujú v High-velocity IT prostredí.

Bestseller

Cena€150.00

Knihy
PRINCE2® 7 Managing Successful Projects

Najnovší PRINCE2 Manuál 7 edície zavádza nové termíny a pojmy, v prehľadnejšie štruktúre.

Bestseller

Cena€140.00

ITIL knihy
ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS)

ITIL®4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) pokrýva hlavné činnosti správy služieb a zameriava sa na integráciu rôznych hodnotových tokov a činností za účelom vytvárania, poskytovania a podpory produktov a služieb s podporou IT.

Bestseller

Cena€150.00

ITIL knihy
ITIL®4 Managing Professional Package

Kompletná sada kníh ITIL 4 Managing Professional.

Bestseller

Cena€480.00

Chcete získať darček k narodeninám?