ITIL 4 Foundation

ITIL 4 je doslova evolúciou existujúcej verzie ITIL v3. Oproti starším aktualizáciám umožňuje flexibilný prechod na nový štýl riadenia IT služieb (IT Service Management), ktorý vyžaduje moderná digitálna doba. Aktualizácia (zatiaľ len EN verzia) reaguje na rýchle a zložité IT prostredie, v ktorom sa dnes nachádzame. Prináša úplne nové best practice pre riadenie, ktoré je agilnejšie a manažérsky vyspelejšie, než kedykoľvek predtým.

Chcete porovnať s ďalšími kurzami?

Cieľová skupina

ITIL 4 Foundation je kurz určený všetkým IT manažérom, konzultantom a ostatným profesionálom, ktorí si potrebujú osvojiť framework IT Service Managementu, alebo chcú upgradovať svoje znalosti na najnovšiu verziu ITIL.

ITIL 4 nemieri len na IT Management a profesionálnych konzultantov. Základný kurz v úrovni ITIL 4 Foundation možno odporučiť všetkým, ktorí sa venujú IT projektom, alebo digitálnej transformácií. Kurz je vhodný aj ako most z ITIL v3.

Na akých pozíciách uplatníte tento kurz s ITIL 4 procesmi?
  • IT Management (správa IT)
  • IT Consuting (nastavenie a optimalizácia IT)
  • Projektoví manažéri (zodpovednosť za IT projekty)
  • Finanční riaditelia (ako investovať a účtovať IT služby)
  • Enterprise Architekti (návrh a rozvoj podnikovej architektúry)
ITIL 4 Foundation target group

ITIL v3 bridge

Ako prejsť z ITIL v3, alebo ITIL 2011 Foundation certifikácie na ITIL 4?

ITIL 4 Update nemá vo svojej štruktúre žiadny špecifický "transition" modul, ktorý by vám zaistil prechod z ITIL v3 na ITIL 4 certifikáciu.

Nová verzia ITIL prichádza po viac ako 10 rokoch, v úplne novej štruktúre, vrátane nových akcelerátorov a modulov. Preto z vlastnej skúsenosti neodporúčame 1-2 denné skrátené kurzy, ale absolvovanie celého programu ITIL 4.

Naše kurzy sú pripravené tak, aby bol zaistený bezproblémový prechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochránite tak investície vložené do školenia, posilníte kariéru Service Managera a budete schopní zlepšiť výkon vašej organizácie vďaka úplne novým best practice.

ITIL v3 to ITIL 4 bridge

Máte už ITIL Foundation certifikát?

Ak ste v minulosti získali iba kurz ITIL v3 Foundation (alebo starší), absolvovanie novej verzie ITIL 4 Foundation je odporúčané. Ide o najjednoduchší spôsob, ako prejsť na nový systém kreditov podľa ITIL 4 Scheme.

V novej verzii je rad nových materiálov, techník a postupov, ktoré je nutné si osvojiť a preukázať úspešným zložením ITIL 4 certifikácie. Druhou možnosťou je pokračovanie v doterajšej schéme ITIL v3 tak, aby ste získali 17 kreditov, ktoré vám pomôžu prejsť na verziu ITIL 4 s pomocou modulu ITIL Management Professional Transition.

ITIL procesy

Čo vás kurz naučí

  • Budete skvele pripravení na certifikáciu
  • Získate prehľad o princípoch ITIL 4 evolúcie
  • Naučíte sa pracovať so Service Value Chain ITIL
  • Využijete potenciál ITIL v kombinácii s DevOps, Agile, Lean IT atď ..

Training Pack

Čo obsahuje ITIL 4 courseware v TAYLLORCOX

Pripravili sme pre Vás špeciálnu "Courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všetci účastníci dostanú Pracovný zošit ITIL 4 Foundation, ktorý obsahuje kompletné materiály podľa akreditovaného sylabu, doplnené o poznámky, prípadové štúdie a cvičné testy ...

Verzia ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálne spracované materiály, vrátane radu šablón, schém, procesov a nástrojov, ktoré vám pomôžu aplikovať novú verziu v praxi. Ide okrem iného o tieto podklady:

  • Glosár ITIL 3/4
  • Pre-course materiály
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výučba)
  • Karty s procesmi, predvyplnené šablóny
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiálna skúška
ITIL 4 Foundation courseware

Harmonogram

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

4 ITSM dimensions

  • Partners and Suppliers
  • Organisations and People
  • Information and Technology
  • Value Streams and Processes

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

ITIL Service Value Chain

  • Service Value Streams
  • Plan, Improve, Engage, Design,
  • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Service Relationship

  • Service Offering
  • Service Provision, Consumption
  • Service Relationship Management

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Important ITIL terms

  • Availability, IT Asset
  • Configuration Item, Change
  • Event, Incident, Problem, Known Error

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Key Concept of ITSM

  • Service, Customer / User
  • Creating value with Organisation
  • Service Management Utility / Warranty

10:30 – 10:15

Coffee Break

10:45 – 12:15

Key Concept of ITSM II.

  • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
  • Service Offering, Service Provision
  • Service Relationship Management, Service Consumption

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Key Concept Value Creation

  • Cost, Value
  • Outcome, Output, Risk
  • Organisation, Utility, Warranty

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

7 ITIL Guiding Principles

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Optimise and automate
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Collaborate and promote visibility
  • Progress iteratively with feedback

Tretí deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Purpose of key ITIL Practices

Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Purpose of key ITIL Practices

Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Key Practices in Service Value Chain

Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

Certification

  • ITIL 4 Foundation Exam

Intenzívny 3 dňový kurz je určený nielen novým záujemcom, ale aj súčasným absolventom ITIL v3, ktorí si chcú upgradovať znalosti podľa najnovšej verzie. Dôrazne neodporúčame kratší bridge, vzhľadom k rozsahu témy.

  • Dĺžka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodín 24 hodín
  • Občerstvenie Áno
  • Skúška Áno
  • Predpoklady

    Výklad kurzu prebieha v slovenskom jazyku so zachovaním anglických výrazov, materiály (official ITIL education kit) a skúška sú v angličtine. 

    Samotný kurz nevyžaduje predchádzajúce skúsenosti s ITIL & ITSM. 

Approved Trainers

Miloš Tomka

ITIL®  Approved Lead Trainer, PRINCE2® Approved Lead Trainer, BPM Trainer

Autor akreditovaných materiálov PRINCE2® a ITIL® v TAYLLOR & COX Slovensko. 

Miloš je jedným z najlepších trénerov metodiky PRINCE2® na Slovensku. Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam je expertom na riadenie projektov. Pôsobí ako akreditovaný tréner (PRINCE2® & ITIL®) certifikačného orgánu AXELOS - PeopleCert. Ako lektor pripravil na certifikáciu stovky účastníkov a pomáhal pri implementácii metodiky PRINCE2® v rôznych organizáciách.  Riadil mnohé projekty podľa metodiky PRINCE2®, ako hlavný projektový manažér.Miloš je obľúbeným najmä vďaka tomu, že prepája praktické skúsenosti so striktnou metodikou.

Certifikácia

ITIL 4 Foundation certifikácia | Axelos accredited

Formát skúšky

Certifikácia prebieha formou písomného testu a skladá sa v posledný deň kurzu. Jej účelom je preskúmanie znalostí princípov, procesov a 4 dimezií ITSM.

Súčasťou kurzu sú 2x oficiálne cvičné testy a certifikačný test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jej EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Ak ste predchádzajúci kurz absolvovali bez nostrifikácie PeopleCert, prečítajte si prosím zmenu licenčných podmienok.

Účastníci obdržia zošit nadácie ITIL, ktorý obsahuje všetky prezentačné materiály, poznámky k predmetu, prípadové štúdie a praktické skúšky.

  • Počet otázok: 40
  • Dĺžka testu: 60 minút
  • Min. úspešnosť: 65% (26 zo 40)
  • Pomôcky: Nie. Politika uzavretej knihy.
  • Materiály kurzu / certifikácia: len v angličtine
  • Kvalifikačné predpoklady: Nie sú. Všeobecná znalosť IT výhodou.

Viac o certifikácii

ITIL 4 exam

ITIL 4 kniha

Novo vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je teraz k dispozícii aj v našom obchode. Knihu je možné zakúpiť aj priamo na kurze.

Ide o prvú oficiálnu publikáciu venovanú metodike ITIL vo verzii 4. Na praktických príkladoch vás oboznámi s najnovším prístupom osvedčených best practice pre správu a riadenie IT - ITSM (IT Service Management). 

V knihe sa dočítate všetko o metodike ITIL 4 a kľúčových konceptoch service managementu, 4 dimenziách service managementu, ako pomáha ITIL service value system, ITIL management practices a ďalšie techniky.

Kúpiť knihu >

ITIL 4 kniha

Najzaujímavejšie z ITIL na Youtube

iOS & Android App

Stiahnite si do mobilu svoju aplikáciu skôr, ako prídete na kurz.

Bezplatná mobilná aplikácia pre projektových manažérov. Výkladový a prekladový slovník.

Obsahuje konsolidované termíny a definície tisícok manažérskych výrazov v oblasti riadenia projektov, programov, portfolia, rizík, enterprise architektúry, bezpečnosti, ochrany osobných údajov a mnohých ďalších štandardov:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®, P3O, P3M3
  • SCRUM, DevOps, Lean IT, ITIL, ITSM, IT4IT
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB, TOGAF, ArchiMate a iné...

iOS, Android slovník >

ITIL 4 mobilni aplikacia

Ako kurz hodnotia absolventi?

Excelentné hodnotenie od 1343 hodnotiacich

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

  • Tomáš S.
  • 21.10.20
  • Disig a.s.

Výborná organizácia a dobrý školiteľ.

  • Tomáš S.
  • 21.10.20
  • Disig a.s.

Výborná organizácia a dobrý školiteľ.

  • GDPR - Anonymizované
  • 21.10.20

Hodnotím pozitívne obsah aj prezentáciu. Možno by som uvítal viac praktického obsahu ako teórie.

  • Miloš C.
  • 21.10.20
  • gd-Team, a.s.

Výborný kurz.

  • GDPR - Anonymizované
  • 21.10.20

Dobrá príprava na ITIL skúšku.

  • Marián M.
  • 22.07.20
  • nebotra consulting s.r.o.

Výborne po všetkých stránkach.

  • Katarína Š.
  • 22.07.20
  • GlobalTel, a.s.

S priebehom, obsahom, školiteľom a aj s prostredím som spokojná.

  • Peter Š.
  • 22.07.20
  • Eset

Veľmi nice kurz, veľa znalostí zhrnutých do 3 dní, s tým, že bolo odprezentované len to dôležité. Ďakujem.

  • Peter M.
  • 22.07.20
  • alfa BASE spol. s r.o.

Výborný prístup k školeniam a materiálom a odborný prístup k danej téme.

  • GDPR - Anonymizované
  • 22.07.20

Školiteľ podal metodiku zrozumiteľnou formou a v správnom pomere teórie a ukážky z praxe.

Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?