Ste spokojní s Vašim výstupom, ktorý získate po uskutočnení telefonického rozhovoru?
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněMODUL 1 - Operátor Call Centra (2 dni)
MODUL 2 – Telemarketing (1 deň)
MODUL 3 – Vymáhanie a vyjednávanie (1 deň)
MODUL 4 - Service Desk (1 deň)
Gabika pôsobila dlhé roky v učiteľskej sfére, neskôr ako zriaďovateľka a riaditeľka súkromnej materskej školy vo Zvolene - metodická a mentoringová činnosť. Od roku 2008 sa venuje lektorskej poradenskej činnosti. Je členkou OMEP, kde pôsobila ako mentorka v mentoringovom programe Women Entrepreneurship Forum pre ženy zo Slovenska v rokoch 2013-2015. V Štátnom inštitúte odborného vzdelávania pôsobila ako lektor kontinuálneho vzdelávania pre výchovných poradcov v NP "Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami"; ako facilitátor v projekte „Nové formy smerovania žiakov ZŠ na povolanie“ a ako členka skúšobnej komisie v kontinuálnom vzdelávaní. Získala III. stupeň vysokoškolského vzdelania v odbore - Psychológia a kooperácia na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici.
Excelentné hodnotenie ☆☆☆☆☆ od 173 hodnotiacich
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Spokojnosť. Uvítala by som viac scénok a vadilo mi, že to bolo v sobotu.
Príklady komunikácie boli dobré, prijali by sme viac to nastaviť na naše situácie (konkrétnymi prípadmi z našich hovorov).
5 z 5 pre druhú polovicu dňa. Časový rozsah kurzu bol tak akurát.
Kurz ma veľa naučil. Časový rozsah kurzu bol postačujúci.
Ocenila by som viac cvičení "ako by mal hovor vyzerať". Časový rozsah bol v poriadku, nakoľko ešte pokračujeme druhým školením. Prijalaby som ďalšie komunikačné školenie - presne pre naše call centrum.
Školenie bolo informatívne, obsah bol dostatočný, dobrý prístup školiteľky.
Získal som odpoveď na väčšinu otázok, ktoré som dlhodobo sám sebe kládol a teda hodnotím kurz pozitívne.
Veľmi dobre prezenčne, veľký prínos pre našu prácu.
Trošku bolo vidieť, aké typy ľudí ťa trochu vytáčali.
Do budúcna nám toto školenie pomôže zvládnuť agresívnych klientov.
Zobraziť ďalších 10 recenzií absolventov
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?