Tento kurz je unikátnou prípravou na prechod do novej verzie IT Service Managementu (ITSM) podľa ISO 20000:2018. Samozrejmosťou je výučba s príkladmi v spojení s best practice framworkom ITIL 4 Update. Získate tak komplexný prehľad nie len o tom, čo meniť (podľa ISO), ale aj o tom, ako meniť (podľa ITIL 4). Výsledkom bude pružná, agilná organizácia s podporou prvkov zakomponovaných v ITIL 4 - DevOps, Lean IT a Change Managementu.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálně09:00 – 10:30
Úvod do ISO/IEC 20000-1:2018
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Cross-referencing model
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Požiadavky na Role
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
Požiadavky na dokumentáciu
09:00 – 10:30
Procesy
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Zrušené požiadavky
Implementácia Service Managementu
12:15 – 13:15
Obed | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Migrácia na nový štandard
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Certifikácia
Tento kurz je zameraný na prechod zo starej verzie štandardu ISO/IEC 20000-1 (2011) na novú verziu 2018.
Minimálnym predpokladom je všeobecná orientácia v štandarde ISO 20000.
Formát skúšky:
15 ročná prax so štandardmi v IT Service Managemente, ITIL, riadenia projektov. Game Leader pre biznis simulácie, ktoré vám pomocou metodiky pomôžu zvýšiť aplikovateľnosť štandardov v praxi. Medzi jeho najúspešnejšie projekty patrí:
Absolvent ČVUT FEL, následne poradca s mezinárodným presahom v oblasti implementácie a optimalizácie systému riadenia informačnej (ITSM) a kybernetickej (ISMS) bezpečnosti. Získané skúsenosti aplikuje z pozície akreditovaného Lead Auditora v oblastiach IT Service Managementu, ISMS a GDPR.
Akreditovaný tréner, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodík a TAYLLORCOX Toolkitov (sady šablón a vzorových formulárov) pre oblasť IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetickej bezpečnosti podľa ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB.
Jeden z vôbec prvých IT audítorov v ČR. Jeho bohatá prax začala v roku 1996 v spol. GiTy. Následne strávil takmer 10 rokov na pozícií implementátora ITIL v Českom Telekome a od roku 2007 je kľúčovým auditorom, akreditovaným trénerom v TAYLLORCOX
V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.
Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.
Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.
Chcete získať darček k narodeninám?