ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Tento kurz je unikátnou prípravou na prechod do novej verzie IT Service Managementu (ITSM) podľa ISO 20000:2018. Samozrejmosťou je výučba s príkladmi v spojení s best practice framworkom ITIL 4 Update. Získate tak komplexný prehľad nie len o tom, čo meniť (podľa ISO), ale aj o tom, ako meniť (podľa ITIL 4). Výsledkom bude pružná, agilná organizácia s podporou prvkov zakomponovaných v ITIL 4 - DevOps, Lean IT a Change Managementu.

Komu je určený kurz ISO 20000:2018

Všetkým, ktorí sú zainteresovaní do upgradu na Service Management System podľa ISO 20000-1:2018

Kurz cieli predovšetkým na tých z vás, ktorí už majú do určitej miery zavedený alebo certifikovaný IT Service Management podľa ISO/IEC 20000:2011, alebo staršej verzie. T.j.:

  • Interní audítori ISO
  • IT manažéri a konzultanti
  • Osoby zodpovedné za certifikáciu podľa novej verzie ISO/IEC 20000-1:2018
  • Manažéri, ktorí sa chcú pripraviť na transition certifikácie ISO/IEC 20000-1:2018
ISO/IEC 20000-1:2018 vs 2011

Ciele kurzu

  • Osvojiť si novú štruktúru procesov
  • Porozumieť novej koncepcii procesov a požiadaviek ISO/IEC 20000-1:2018
  • Pochopiť hlavné rozdiely medzi ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018
  • Naučiť sa, ako efektívne aplikovať zmeny ISO/IEC 20000-1:2018 na súčasné systémy ITSM

Benefity

Ako vám pomôže kurz ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Školenie je vedené skúseným ITSM Lead Auditorom s 15 ročnou praxou v oblasti ITIL & ITSM. Upozorní vás na rozdiely medzi oboma normami ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018. Získate potrebné odborné znalosti v novom poňatí Service Management.

ISO/IEC 20000-1:2018 Transition kurz bol vyvinutý ISO 20000 Lead Audítormi za účelom poskytnúť organizáciám, ktoré sú certifikované alebo kompatibilné s normou ISO/IEC 20000-1:2011, postupy, odporúčania a tipy pre hladkú migráciu na novú verziu štandardu.
prechod na ISO 20000:2018

Harmonogram kurzu

Prvý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Úvod do ISO/IEC 20000-1:2018

  • Nová terminológia
  • Nový Service Management System
  • High Level požiadavky ISO 20000:2018

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Cross-referencing model

  • 2011 vs. 2018
  • Mapovanie oboch štandardov

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Požiadavky na Role

  • Staré vs. nové role
  • Zmeny v zodpovednostiach vo verzii 2018

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

Požiadavky na dokumentáciu

  • Politiky, plány
  • Procesy, procedúry
  • Prístupy, programy, SMS

Druhý deň
Skryť agendu
Otvoriť agendu

09:00 – 10:30

Procesy

  • Staré vs. nové
  • Mapovanie požiadaviek
  • Zmena požiadaviek na procesy
  • Ako upgradovať staré požiadavky na nové

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Zrušené požiadavky

  • Zoznam zastaraných požiadaviek verzie 2011

Implementácia Service Managementu

  • Process ISO/IEC 20000-1:2018 prvá časť

12:15 – 13:15

Obed | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Migrácia na nový štandard

  • Transition Timeline
  • GAP Analýza organizácie
  • 5 krokov k prechodu na verziu 2018
  • Projektový plán nových a zmenových požiadaviek

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Certifikácia

  • Záver
  • ISO 20000-1:2018 certifikačný test

Tento kurz je zameraný na prechod zo starej verzie štandardu ISO/IEC 20000-1 (2011) na novú verziu 2018.

  • Dĺžka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodín 16 hodín
  • Občerstvenie Áno
  • Skúška Áno, na konci druhého dňa.
  • Predpoklady

    Minimálnym predpokladom je všeobecná orientácia v štandarde ISO 20000.

Vladimír Karas

Jiří Pilný

15 ročná prax so štandardmi v IT Service Managemente, ITIL, riadenia projektov. Game Leader pre biznis simulácie, ktoré vám pomocou metodiky pomôžu zvýšiť aplikovateľnosť štandardov v praxi. Medzi jeho najúspešnejšie projekty patrí:

  • Úrad online ČR
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pre riadenie rozpočtu, investícií, dotácií
  • PRINCE2® Accelerator (SW riešenie podľa metodiky PRINCE2)

Jan Cuřín

Absolvent ČVUT FEL, následne poradca s mezinárodným presahom v oblasti implementácie a optimalizácie systému riadenia informačnej (ITSM) a kybernetickej (ISMS) bezpečnosti. Získané skúsenosti aplikuje z pozície akreditovaného Lead Auditora v oblastiach  IT Service Managementu, ISMS a GDPR.

Marek Mitáček

Akreditovaný tréner, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodík a TAYLLORCOX Toolkitov (sady šablón a vzorových formulárov) pre oblasť IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetickej bezpečnosti podľa ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

Jeden z vôbec prvých IT audítorov v ČR. Jeho bohatá prax začala v roku 1996 v spol. GiTy. Následne strávil takmer 10 rokov na pozícií implementátora ITIL v Českom Telekome a od roku 2007 je kľúčovým auditorom, akreditovaným trénerom v TAYLLORCOX

  • TAYLLORCOX
  • Český Telekom
  • GiTy - Interný Auditor / Consultant

LinkedIn

Tayllorcox


Certifikácia

ISO 20000-1:2018 Transition | ISO 17024 Accredited

ISO 20000 certifikácia

Certificate of Attendance

ISO 20000 Transition od TAYLLORCOX je medzinárodne akreditovaný certifikát

Nespornou výhodou našich akreditovaných programov je britský diplom Certificate of Attendance „ISO 20000-1“ vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX. Sme ISO/Axelos/PeopleCert Certified Partner.

Formát skúšky:

  • 40 otázok
  • výber správnej odpovede
  • minimálna úspešnosť: 26 správnych odpovedí zo 40 (65%)
  • Dĺžka skúšky: 60 minút. Politika uzavretej knihy. Certifikát v cene kurzu.
ISO/IEC 20000-1:2018 certifikace

Ako kurz hodnotia absolventi?

V čom sú naše referencie výnimočné? Nie sú to jednorázové akcie. K nám sa ľudia radi vracajú a nezatvárajú pred nami dvere.

Pozrite sa na úplný zoznam referenčných klientov, ktorí na nás nedajú dopustiť.

Vaše hodnotenie
*****

Chcete to pripraviť na mieru? Kontaktujte nás!

Zavolajte nám a my vám poradíme.

Sme vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2/20 850 891 vždy od pondelka do piatku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hviezdičkou sú povinné

Chcete získať darček k narodeninám?